2009年6月27日星期六

May MICHAEL JACSON Rest In Peace...

昨天经历了一场够够力的“搭错车”经验。。。
眼看着巴士快要到目的地。。。
最近太忙又没什么机会好好休息。。。
败给了睡神。。。结果睡到人生地不熟的CHERAS。。。
五点多上巴士。。。八点多才回到家。。。
(当然免不了家里秦始皇的一连窜责骂。。。。)

家长日又来了。。。
总品均59.02。。。
依然不用担心秦始皇和慈禧太后的什么反应。。。
不过下次要很努力很努力就是了。。。

你在耍什么心机?
说过不会接受回我,突然间又约我去音乐会
你想要答应我的回归式追求?
还是要拿你的现任男友来刺激我?

回到正题

To my Super Legend Star Idol Michael Jackson:

I watch your MV since I was about 4 or 5.I love your dance and your songs very much. Rock musics,trilling musics,even songs for the African children,I can't forget these musics.Although there are some negative news about you,but you keep on living as a SUPER STAR.
You passed away...everyone felt sad...
Live concerts...new albums of your new records...
Never have suc chance any more...
But your musics...your dances...
Will never disappear from our heart...
You are a Shining Star...
You are a Legend...
You are a Super Star...
As a fans of you,what can I do is,
playing your musics,continuing learning your dances,
and wish you have a great moon-walk to the heaven,

and may you rest in peace...

2 条评论:

旖苗 说...

walau...睡到cheras去。。。
这么不小心啊
我都不敢在巴士上睡着耶


对你的爱情
还是那句:
加油吧

看到麦克杰逊死掉的消息
我吓到了 错愣了一阵子


+莹+

stephaieeee 说...

我从来没试过在巴士或地铁里睡觉
所以不会错过站..

哎..
他的死令很多人都很伤心
无论如何
祝福他在上天能开心一点~